مادر ناز من

مادر ناز من

به افتخار همه ی مادر های مهربان و دلسوز، جوانی هایت را با بچگی هایم پیر کردم
 به موی سپیدت مرا ببخش، مادر، ای تمام هستی من!
 سلامتی همه مادر ها …

 


***

یک مادر می تواند 10 فرزندش را نگهداری کند، اما 10 فرزند نمی توانند یک مادر را نگه دارند!
 به سلامتی همه مادر ها …

***

به سلامتی همه مامانایی که هر وقت صداشون می کنیم میگن: جانم!
 و هر وقت صدامون میکنن، میگیم: چیه؟ ها …؟!

***

ادعای عشق میکنیم و فراموش کرده ایم رنگ چشم های مادرمان را!
به سلامتیشون …

***

به سلامتی مادر بخاطر اینکه از سلامتیش برای سلامتی بچه هاش همیشه گذشته …

***

به سلامتی مادر واسه اینکه دیوارش از همه کوتاهتره …!

***

به سلامتی اونی که وقتی از مدرسه می اومدم خونه، میگفت از صبح تا حالا برات 1000 تا صلوات فرستادم تا امتحان تو 20 بشی …
♥ مادر ♥

***

تنها کسیکه وقتی شکمش را لگد می زدم ازشدت شوق می خندید مادرم بود، به سلامتی همه مادرا …

***

به سلامتی مادر چون اگه خورشید نباشه میشه گذرون کرد اما بدون حضور مادر زندگی یه لحظه هم معنی نداره

***

به سلامتی مادر که بخاطر ما هیکلش به هم خورد!

***

سلامتی مادر که وقتی غذا سر سفره کم بیاد، اولین کسی که از اون غذا دوس نداره خودشه …

***

به سلامتیه مادرایی که با حوصله ای راه رفتنو یاد بچه هاشون دادن، ولی تو پیری بچه هاشون خجالت میکشن ویلچرشونو هل بدن!

***

به سلامتی مادر بخاطر اینکه همیشه از غمهامون شنید اما هیچوقت از غمهاش نگفت …

 


بچه هاااااا دلم واسه مامانم خیلی تنگ شده چون مامان رفته مسافرت ...تازه دارم می فهمم که اگه نباشه زندگی معنی نداره ه ه ه ....خداااااااااااااا....



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 8 ارديبهشت 1392برچسب:, ] [ 21:19 ] [ psm ] [ ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ خودتون خوش اومدین.این وبلاگو فقط وفقط به خاطر مادرای گلمون درست کردم که بدونیم اون طور که باید قدرشونو نمی دونیم.اگه دوسشون دارین پس نظر بدین.متشکرم. I LOVE YOU
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مادر ناز من و آدرس fereshteyeman.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 32
بازدید هفته : 77
بازدید ماه : 77
بازدید کل : 31060
تعداد مطالب : 38
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


صدایاب

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
فونت زيبا ساز